

e-Learning
e-Learning maatwerk
Interactieve Video
Klantgerichtheid
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Vakkennis
Video
Oplossingen / Klantgerichtheid
Een tevreden klant die jouw merk, product of dienst bij anderen aanbeveelt. Dat is de basis voor succes. Hoe zorg je als Learning Professional dat alle medewerkers klantgericht werken? En dat zonder de doelen van de organisatie uit het oog te verliezen?
Zo help jij je collega’s het waar te maken
Hoe maak je de klik met de klant? Dat is best lastig. Door met verschillende type klanten te oefenen, worden je collega’s al snel wijzer. Leer als in de praktijk. Met Interactieve Video, AR en VR.
Hoe de klant jouw organisatie beleeft, blijft mensenwerk. Klantgericht denken en handelen vraagt om ‘mensgerichte’ vaardigheden. Train die door het gevolg van gedrag te laten zien.
Samen elke dag beter. Streeft jouw organisatie daar ook naar? Vast. En daarom neem je ‘de gewenste cultuur’ mee in je trainingen. Collega’s die elkaar om tips & tops vragen. Dat werkt.
Wij werken voor, leren samen en groeien met










































































































Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.


e-Learning
e-Learning maatwerk
Interactieve Video
Klantgerichtheid
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Vakkennis
Video


Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis


Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis


e-Learning
e-Learning maatwerk
Klantgerichtheid
Processen en systemen
Retail
Vakkennis


e-Learning
Interactieve Video
Klantgerichtheid
Processen en systemen
Vakkennis
Video
Zorg


e-Learning
e-Learning maatwerk
Financieel
Klantgerichtheid
Onboarding
Processen en systemen
Sales
Vakkennis
Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.


e-Learning
e-Learning maatwerk
Interactieve Video
Klantgerichtheid
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Vakkennis
Video


Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis


Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis


e-Learning
e-Learning maatwerk
Klantgerichtheid
Processen en systemen
Retail
Vakkennis


e-Learning
Interactieve Video
Klantgerichtheid
Processen en systemen
Vakkennis
Video
Zorg


e-Learning
e-Learning maatwerk
Financieel
Klantgerichtheid
Onboarding
Processen en systemen
Sales
Vakkennis
Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.


e-Learning
e-Learning maatwerk
Interactieve Video
Klantgerichtheid
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Vakkennis
Video


Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis


Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
De UP workshops hebben als doel Learning Professionals van bedrijven, (semi) overheden en NGO’s te ondersteunen bij hun ontwikkeling. Vul je gegevens in en we laten je weten wanneer ze er weer zijn.
Je merk ontwikkelt zich continu. Net als je medewerkers. En de klanten. Als Learning Professional heb je een gereedschapskist vol leermiddelen om te zorgen dat je collega’s up-to-date blijven. Wat hebben zij nodig?
Van Interactieve Video tot face-to-face bijeenkomsten. Van Infographic tot Augmented Reality. Hoe ziet jouw Leercampagne eruit?
Met een beproefde methode maken we samen je doel en de impact helder. Zo weet jij zeker dat je vraag wordt opgelost. Gegarandeerd.
Een interne workshop met betrokkenen van HR, L&D én de afdeling. Dat maakt nut, noodzaak en oplossing duidelijk.
Samen met jou ontwerpen we een didactisch concept. Afgestemd op één of, indien nodig, meerdere doelgroepen.
Met één interventie kom je er meestal niet. Indien nodig zetten we diverse leermiddelen en kanalen in.
Met jou stellen we de ideale combinatie van online en offline leermiddelen samen. Wat goed is, behouden we.
Wanneer weet jij dat je leerinterventie effect heeft? Waar gaat het goed en waar is extra aandacht nodig?
Medewerkers die klantgericht, denken en handelen? We adviseren je graag hoe we het gewenste gedrag kunnen realiseren. Geheel vrijblijvend. Afgesproken.
Learning Mapping
Behavioural Design
Leerklimaat
Learning Analytics
____
____